På Vålarö

Tidigare i somras hade jag förmånen att få besöka min Farbror Janne och Faster Inger på Vålarö. Det var när mina föräldrar var på Spetsbergen.
De tog hand om mig på allra bästa sätt, så jag saknade inte mamma och pappa - nästan alls.
På dagarna så fixade Janne och jag...



Här målar jag boden medans Janne sågar. Av någon konstig anledning så ändrade boden inte färg. Så här efteråt misstänker jag att det bara var vatten som jag fick i min målarpyts...

Sedan var vi ute och fiskade med Farfars gamla båt.



Visst ser det lite läckert ut...
Hoppas att jag får komma till Vålarö fler gånger när mina föräldrar vill ha lite semester för sig själva... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0