Leonhidion by night

När vi kom till Leonhidion fick vi en kasse grönsaker av en tant. Senare kom hon också med en påse is och förkunnade att hon reserverat 10 platser på hennes restaurang till kvällen. Vi gick såklart dit! Väldigt bra PR-trick.
Jag klädde upp mig lite fint i födelsedagsskjorta.

 
Jag kände mig härligt sommarfräsh. Men väl där blev man ju lite skraj. Både mamma och pappa höll väldigt hårt i mig när vi läste menyn. Jag kände mig faktiskt lite olustig vid tanken på att bli kokad "in a pot". 



Men sedan ordnade sig allt. Jag fick kycklingspett och video.

Sedan jagade mamma, pappa och Anna mig runt restaurangen, flera varv. Jag var på ett strålande humör och pigg ända till jag slockande strax efter midnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0