Äntligen Hydra

Tillslut kom vi ändå till Hydra. En av turens höjdpunkter. I alla fall enligt Kelly & Greta. På vägen dit stannade vi mitt på havet och badade.
Kolla vad läckert det ser ut när Greta, Kelly, mamma, Cilla och Helen släpas efter båten.


Vilket antiklimax när det var tokfullt i hamnen på Hydra stad. Vi gick istället till naturhamnen Mandraki. Det är fint där också - och lugnare.

Tjejerna tog Taxibåt in till stan och jag åkte egen båt.

Sedan satt vi i sittbrunn och njöt av utsikten när solen gick ned.


Den här bilden har jag tagit ett psykologiskt minne av. Den skall jag plocka fram i höst när rusket sätter in och vardagen är tillbaka med jobb på dagis varje dag.
Men det är en stund dit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0