Vilken tur man har

Om man är bortrest på födelsedagen så får man fira en gång till. Farmor, farbröder och kusiner vill ju såklart oxå uppvakta en populär kille. Jag tror att jag under ett år nu lyckats få dom att gilla mig, för alla som kunde dök upp.
Pappa bjöd på jätteläckra korvspett. Jag åt flera stycken...
 

Janne och Inger uppvaktade med mitt första golfset och farmor hade stickat en tröja.


Felippa hade köpt en PLO schal på Roskildefestivalen. Nu ser jag nästan ut som Kalle.


Läckert, eller hur?
Av Erik fick jag en fin tröja från New York och av farbröderna fick jag Fjällrävens Mini Konken som jag skall ha när jag går till dagis. 
En kanondag. Tack alla som kom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0