Mer från Blondie...

I mitt snart 1-åriga liv har det hänt många saker. Men en stor upplevelse var trots allt seglingssemestern på Medelhavet med Blondie. Kolla vad fin den är:


Det var helt galet när vi kom ner. Vi fick en helt egen transferbuss. Jag satt med Cilla och pappa guidade     

Här kommer lite bilder från seglatsen på Mamma,  Pappa, Anders osså mig förståss:
        

60-åringarna, Anna och jag i Pippi-tröjor, på utflukt med tanterna
  Pippitröjor  på promenad i Paros hamn 

på middagarna hade jag show

  Kithnos

Farmor lekte mycket med mig och jag badade mycket:

       Gurra i Hinken

Oh vad jag längtar till nästa seglats. Men nu är det snart Hurtigruten som gäller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0