Hemåt det bär....

Idag vaknade jag upp i Svolver på Lofoten. Jättemysig by. Men efter frukosten drog vi därifrån med bilen och körde hela
vägen till Kiruna.
När vi kom dit på eftermiddagen ville Pappa att vi skulle vara lite kulturella, så vi for till kyrkan. Kiruna har en jättefin kyrka, helt i trä.

Det kändes ganska behagligt med ett kyrkobesök. Jag fick tillfälle att kontemplera lite efter allt man varit med om, i famnen hos Kalle framför, den fina tavlan längst fram.


Men sedan bar det av till tåget igen. Fick lite "feeling" så jag satte mig direkt med mitt nya leksakståg i korridoren och lekte.


.

Efter en god natts sömn var vi hemma i Stockholm igen! Schysst resa.
Mina syskon har varit fett-najsa, hela tiden. Mamma och Pappa har också varit ok.
Nu har jag fått lite blodad tand på det här med resandet. Man lär ju sig så mycket.
Var ska vi nästa gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0