T A N D!!!!

STOPPA PRESSARNA!!!!
Jag har fått en tand!!! Fast syrran säger att det bara är en liten fjutt som glimmar-men hon är ju som bekant-"blond"!

Idag har jag mest hängt med mamma, hon var lite svårflirtad idag-kanske hänger ihop med mitt något tidiga uppvaknande inatt (01.00) och sedan ville jag liksom lattja,men INGEN ville hänga på...
Lekte lite i babygymet ( fjantigt namn-vaddå babygym?? Hallåååå, finns inga hantlar, inga skivstänger-bara en massa töntiga tyghästar och plastfjärillar! )
Lyckades fjäska till mig banan och jordgubbar till dessert, mamma har sjukt svårt att säga nej till mina stora,oskyldiga blå ögon-YES! Sedan kom syrran hem, dregglade en hel del på henne-försöker tala om att det är för att jag gillar henne så mycket, som jag dregglar. Vi tjoade en stund och sedan var det dax för gröt-MUMS.

Saknade pappa ikväll, det är sjukt mycket roligare när han badar mig, men han satt tydligen i ett maratonmöte enl mamma (undra när han ska springa loppet!) !!! Längtar efter att få visa honom tanden ...

Jaha, då var det dax-"nu ska lilla snigeln sova" (shit,jag måste få mamma att sluta kalla mig det, jag fyller faktiskt 6 månader på lördag! ;D)

Kärlek till er alla!
G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0