Pingvinskräck !!



Måste berätta om min numera överkomna pingvinskräck!

Igår var mamma och jag på en liten shoppingtur, mamma tyckte att leksakshavet behövde uppdateras-NOT!. Men hur som, då köper mamma bl a en pingvin, såg urcharmig ut, plingade en del och lyste på magen-kul, tyckte mamma, hon visade den för mig, ville förmodligen få ett ok, men jag var mest sugen på en keyboard-det uppfattade dock inte min fö kloka mamma.
Väl hemma sliter min ömma moder upp paketet, sätter mig på golvet och introducerar MONSTRET!!! Att jag inte dog-my god, det var det värsta jag hört på länge i pip och ljudväg (pappa och syrran höll med, då blev mamma skitsur! ). Snacka om tokdissad pingvin.

Nu kan jag meddela att jag kommit över min skräck-den var ganska charmig, när man väl hade fått sova på saken. Däremot kan jag avslöja, att kartongen höll sjukt hög kvalite, förstår inte hur de får ihop humle med dumle...

G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0