Pepparkakor

Förra veckan bakade vi pepparkakor på dagis. Det var kul. Jag fick såklart hjälp av fröknarna. Kolla mina fina figurer...






Men jag fick även hjälp av riktiga pepparkaksgubbar och gummor. Här står jag bredvid två stycken som smaskar pepparkakor för fullt. 



Efter demskeringen visade det sig att det var min kompisar Axel och en av flickorna som överfaller mig varje morgon med kramar och pussar. Det kan faktiskt vara lite jobbigt. De heter Tindra, Hanna, Alva, Agnes, Edina och ....
Det är tufft att vara populär, men det kanske bara är för att jag är minst och har ett vinnande leende. Det kanske går över (hoppas inte)!
Men kakorna var goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0