Blåst

I morse blev jag uppjagad av mamma jättetidigt. Vi skulle åka och vinka av Pappa som skulle ut och segla. När han fyllde år fick han som present av sina kompisar en seglingshelg med en Lagoon 38. Lite som en "rek-resa" inför den kommande världsomseglingen.... som han drömmer om.
Här kollar jag lite utrustning...

Sedan testade jag att styra...


Till sista skulle vi vinka av mamma och ge oss av - men först en Crew bild.

Från vänster: Totte, Farbror Anders, Undertecknad, Pappa, Krister, Tommy, Conny och Johan

Sedan hände det som jag misstänkte. Pappa bara lämnade mig på bryggan och sedan drog dom ut på sjön. Snacka om att bli blåst på konfekten. Hoppas jag i alla fall får följa med på Världsomseglingen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0