Tillbaka...


...på bloggen igen! Mamma är lite "slö",kanske har det att göra med hennes ålder,för tid,DET har hon!
Sedan Riksgränsen har det hänt massor, pappa har fyllt 50 år (det är hans fysiska ålder har han berättat, mentalt är han fortfarande 17 år!), vi har målat båt,firat påsk,bott på Marsviken, varit på öppna förskolan och inte minst invigt, som mamma säger, "den nedre altanen"-mao mitt cykelområde!

Jag kommer att dela med mig lite av mina upplevelser i ett antal foton! Hoppas att ni gillar dom lika mkt som jag (mormor,jag vet att du kommer att bli tokglad nu!) -har liksom valt dem helt själv! Mamma har bläddrat och jag har tjoat när jag sett ngt jag gillar!

Lev väl
G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0