Min far och jag


lyxar lite på altanen på hans födelsedag. Han fyllde typ, hur mycket som helst. Men det bästa var att han var hemma en hel dag, så vi hann verkligen chilla lite. Vädret var dessutom kanonfint, solen lyste och poolen var blåskimrande och
väldigt inbjudande. Jag försökte hoppa i flera gånger - men det var alltid någon som fångade mig i sista sekunden.
 
I vilket fall så var det en lyckad dag och det var massor av spännande människor som kom förbi. Jag höll mig vaken väldigt länge, men till slut orkade jag inte mer. Totte vann förresten - han gick hem sist!
Jag har börjat gilla födelsedagar. Nu längtar jag faktiskt till min 1-års dag den 24 juli... Då skall jag vara vaken lika länge som Totte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0